25 oktober, 2005

Flightplan


Har hatt jobbehelg, som gikk fort og greit! Men godt å komme tilbake til Kristiansand og til alle de flotte menneskene som jeg har rundt meg her.

I kveld var Marianne, Anne Marte, Mina og jeg på kino og så Flightplan. Hadde lest en forhåndsomtale og hadde forventninger om at den skulle være god og skummel. Mannen som stod i døra og robbet oss for den nederste delen av billetten (hvorfor har de forresten fjernet reklamen bakpå billetten som man kunne ville noe på, men som man aldri vant noe på?...) lurte på hva 4 'myke' (hmm..) jenter som oss skulle på sånn en film. Men filmen var bra den. Ble litt stresset underveis, akkurat som man skal bli på en psykologisk thriller, men den tjente sin misjon - og det var en bra kveld!

Og jeg smiler jo selvfølgelig som alle andre Sørlendinger for nå har Start virkelig en reell sjanse til å stikke av med seriegullet til lørdag. Og jeg som skal sitte i bil på vei hjem fra østlandet på tidspunktet hvor kampen blir spilt. Huff, men den magre trøsten er at det hvertfall finnes radio i bilen... Beboerene på sykehjemmet var forresten ikke så samarbeidsvillige i går. De ville ikke ha på fotballen, men ville heller se på tv-aksjonen på tv. Så da måtte jeg ty til radio igjen da. Men fikk nå med meg høydepunktene selv om jeg var på jobb!

1 Comments:

At 4/1/06 17:02, Blogger Aspis said...

Uff, for en utrolig kjedelig film det der var! :o( Ja, det er visst grenser for hvor spennende det kan være å leite rundt på et fly, og at folk ikkje stoler på kvarandre.

Synd med Start forresten.

Ha et godt og givende liv. Hilsen Asbjørn.

 

Legg inn en kommentar

<< Home