03 oktober, 2005

Blogging på norsk

Har i lange stunder hatt en engelsk blogg, men tenkte det var på tide å komme meg inn på det norske blogg-markedet!

Har fri i dag, og det er helt vidunderlig etter en jobbehelg som var ganske kaotisk! Vet ikke hvor mange telefoner jeg hadde til legevakten, og de var bare så lite samarbeidsvillige i helgen! Kommer med forslag om at jeg kan sende demente pasienter i drosje til legevakten, slik at de kunne slippe å komme ut til oss... Jaja, fint det å sette en pasient som ikke en gang husker sitt eget navn i en drosje og håpe på at vedkommende går ut på riktig sted, går inn på venteværelse og sitter der og venter til de roper opp navnet, og er man riktig heldig ville pasienten respondert på det navnet. Men det var jobb i helgen.. I dag er det fri - og jeg har store planer om å gjøre så lite som mulig, bare litt pusling her og der.

I morgen begynner opplæringen på sykehuset - skal bli så utrolig artig å jobbe litt på sykehuset! Jeg synes det er utrolig koselig å jobbe på sykehjem, men det skal bli godt å få litt mer allsidig erfaring, slik det ofte blir på sykehuset, da det er så mange forskjellige tilfeller, og nye pasienter daglig!!

Salem i går var bra som alltid. Jens Kåre har en sånn trygg måte å formidle på, og kom med gode utfordringer om å la seg radikalt endre av Guds kjærlighet og gi denne videre! Å virkelig leve kjærlighet!!